Het filmhuis in Almen organiseert samen met museum STAAL een spannende avond op 31 oktober. U kunt eerst griezelen (én lachen) bij de Britse horror-komedie ‘Shaun* of the dead’ uit 2004.

Daarna steekt u het Pleintje van tante Na over naar museum STAAL. Een route van lichtjes voert u door het museum alwaar troubadour Gery Groot Zwaaftink klaar staat om u twee zeer spannende verhalen te vertellen.

U kunt een combi-kaartje kopen à € 8,- voor beide onderdelen bij museum STAAL of op 31 oktober aan de kassa in het dorpshuis vanaf 19.30 uur. Op is op! Dus wees er snel bij.

*Samhain (uitspraak Saun) is het Keltisch nieuwjaar en het Ierse woord voor ‘november’.

De foyer is openen vanaf 19.30, de film start om 20.00, Dorpshuis Almen, Dorpsstraat 37, info: 0575-431421/474317