Koffie-ochtend voor nieuwe vrijwilligers bij Museum STAAL

21-02-2024
Museum STAAL zoekt nieuwe vrijwilligers.
Daarom is in het museum aan de Dorpsstraat in Almen een koffie-ochtend georganiseerd, op donderdag 7 maart. Tussen 10.00 en 11.00 uur kunnen geïnteresseerden nadere informatie krijgen over het vrijwilligerswerk.
Museum STAAL wil graag de groep gastvrouwen en gastheren versterken.
Behalve voor die taken zoekt het museum ook belangstellenden die in de zomermaanden juni, juli en augustus willen helpen in de kerk, tegenover het museum. In het kerkgebouw heeft STAAL een groot kunstwerk staan.
Verder zijn extra handen nodig voor het verzorgen van de planten in de bloembakken, buiten het museum. Ook het overige groen om het gebouw vraagt onderhoud.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Joke Dinkelman, coördinator vrijwilligers bij het Museum STAAL 06-37626811.
U kunt ook mailen naar jokedinkelman@museumstaal.nl