Ludieke actie Museum STAAL voor naamdragers van een boom

22-03-2024

Stelt u zich eens voor: een grabbelton met namen van mensen.
Met de ogen dicht – vanzelfsprekend – halen we het ene naamkaartje na het andere eruit: Margot van den Boom, Dennis van der Woude, Joke Stam, Piet Eikelenkamp, Renate Esveld. En ga zo maar door.
Wat hebben de persoonsnamen gemeen? Ze hebben een boom, een verzameling of een onderdeel ervan, in hun naam. Dat gegeven heeft Museum STAAL in Almen geïnspireerd tot een ludieke actie, voor de laatste dag van de wisselende expositie ‘Bomen over Bomen. Door het museumbos, de bomen zien’.
Op zondag 24 maart krijgen bezoekers met zeg maar een ‘bomen naam’, korting op de entreeprijs. Ze betalen € 5,00 in plaats van € 7,50. Het spreekt voor zich: de naamdragers van een boom moeten zich kunnen legitimeren.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
of met Joke Dinkelman, coördinator vrijwilligers bij het museum, tel. 0575 474317.