Bijna alles kan weer bij Museum STAAL

-geplaatst op 16-07-2021-

Almen – U kunt naast een regulier bezoek aan het museum ook weer deelnemen aan de vaste rondleiding en wandeling met gids voor maximaal 8 personen.

rondleiding

Iedere vrijdagmiddag start om 14.00 een (gratis) rondleiding in het museum. U koopt hiervoor een toegangskaartje en meldt dat u voor de rondleiding komt. De groep is dan maximaal 8 personen. Het kaartje is inclusief een kopje koffie of thee. En na de rondleiding is er nog voldoende tijd om zelf het museum te ervaren.

wandeling met gids

Iedere zondagmiddag start om 13.30 een (gratis) wandeling met gids vóór het museum. U koopt hiervoor een toegangskaartje en meldt dat u mee wilt doen met de wandeling. De groep is ook dan maximaal 8 personen. Na de wandeling is er nog voldoende tijd om het museum te bezoeken en wilt u dit vóór de wandeling doen, kom dan minimaal een uur eerder. De wandeling is ongeveer 5 kilometer en loopt deels over onverharde paden.

registreren en reserveren

Reserveren hoeft niet meer. Maar wilt u verzekerd zijn van een plekje bij de rondleiding of wandeling, dan kan dit natuurlijk wel. Registreren of een Corona-QR-code is nog wel verplicht.

openingstijden

Museum STAAL is tot november geopend van dinsdag t/m zondag van 11.00 tot 17.00. Van november t/m maart geopend op vrijdag, zaterdag en zondag. Grote groepen (tot 20 personen) kunnen op afspraak het museum ook buiten de openingstijden bezoeken. Neem hiervoor contact op via info@museumstaal.nl of neem een kijkje op www.museumstaal.nl