Museum STAAL bestaat 5 jaar!

Met meer dan 100 bezoekers vierde het team van Museum STAAL haar eerste lustrum. Op woensdag 28 juni bestond het museum in Almen 5 jaar. En net als bij de opening was deze dag voor het dorp. Ook andere gasten waren van harte welkom.

De dag begon met een bezoek van de senioren van de inloopochtend, die na het museum ook nog even een kijkje namen in Het Bos van Draad, het grote kunstwerk dat deze zomer in de Almense kerk staat. Daarna druppelde het gezellig door en waren de felicitaties niet van de lucht. De waardering voor wat het team de afgelopen jaren heeft neergezet is groot. Er kwamen complimenten voor de tentoonstelling en de goede sfeer in het mooie gebouw dat sinds 2018 de Dorpsstraat in Almen siert.

In de middag volgden ouders en grootouders, die hun (klein-)kinderen van school hadden gedaald. En pas na vijven kon de laatste bezoeker op deze feestelijke dag worden uitgezwaaid. Het team van STAAL kijkt terug op een geslaagde dag.