Museum STAAL doet bakkie met nieuwe medewerkers

16-11-2023

ALMEN – Waar zou een museum zijn zonder vrijwilligers? Nergens. Zo simpel is het! Hun werkzaamheden zijn letterlijk en figuurlijk onbetaalbaar. Ook voor het Almense Museum STAAL, dat nagenoeg op alleen onbetaalde krachten draait.

Het museum aan de Dorpsstraat zoekt nieuwe vrijwilligers. Om met geïnteresseerden in contact te komen, houdt het op donderdag 30 november een koffieochtend, van 10.00 tot 11.30 uur. Directeur-bestuurder Pien Pon, coördinator Joke Dinkelman en een vrijwilliger vertellen over het werken in het Almense museum.

Museum STAAL toont een permanente tentoonstelling en een expositie met steeds een ander thema. Blijvend is de tentoonstelling over de voormalige dichter en landbouwkundige A.C.W. Staring. Thema’s van de wisselende exposities waren bijvoorbeeld de rivier de Berkel en honden, en nu bomen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Museum STAAL, 0575 474317 (info@museumstaal.nl),
of met Joke Dinkelman, coördinator vrijwilligers bij het museum (06-37626811).